FOLOSIM TRUSĂ PROFESIONALĂ PENTRU REPARATII PARBRIZE
Lucrăm cu cel mai revoluționar sistem din lume! Unic în România, Wizard Smart Windshield Repair System este cea mai performantă trusă din lume de reparatii parbrize, creată de GT TOOLS, numită și vrajitorul de parbrize cu rezultate optime de până la 99 %. Orice reparație efectuată cu această trusă este un succes GARANTAT!
CE FACE DIFERIT ACEASTĂ TRUSĂ FAȚĂ DE ALTE TRUSE ?!
- Vacuum controlat electronic (extrage aerul din fisuri)
- Polimerizare sub presiune (UV). Face ca rezulatatele finale estetice sa fie cu cel putin 20 % mai calitative în comparație cu orice altă aparatură existentă pe piață
- Compresor puternic cu presiune de până la 3,5 bari (cu un asemenea compresor putem umple fisurile cele mai lungi)
SFATURI UTILE
- Evitați expunerea mașinii la soare sau îngheț până la reparația parbrizului
- Stergeți foarte bine zona cu ceva uscat (cârpă sau șervețele) dacă nu intenționați să mergeți imediat la un service pentru reparație și aplicați o bandă adezivă pe toată suprafața ciobiturii (pe exterior)
- Evitați deplasarea pe drumuri deteriorate
- Nu urcați sau coborâți borduri
- Pentru rezultate estetice si tehnice cât mai bune reparați parbrizul cât mai repede posibil
DE CE SĂ NE ALEGI PE NOI ?!
- Avem o vastă experiență acumulată în urma a mii de reparatii parbrize efectuate în cei 7 ani de când suntem pe piață ( mașina dvs. este pe mâini bune!)
- Sutele de recenzii de 5 stele ale clienților mulțumiți de pe google vorbesc despre noi
- Pentru orice reparație eliberăm certificat de garanție ( în acest fel ai certitudinea că mașina ta este pe mâna unor profesioniști)
- Folosim cele mai scumpe aparaturi si consumabile din lume pentru reparatii parbrize (suntem perfecționiști)
- Ne deplasăm la nevoie la domiciliul clientului chiar și în aceeași zi (suntem prompți și atenți la nevoile acestuia)
DEMO REPARATII PARBRIZE
DESPRE CIOBITURI PARBRIZE
Parbrizele sunt realizate din 3 straturi (vezi imaginea de mai sus). Există două straturi de sticlă (interior și exterior), ținute împreună de un strat de plastic lipicios. În acest fel, în cazul unui accident sau deteriorări a parbrizului, acesta nu se sparge, făcându-l mai sigur pentru șofer. Când un obiect lovește parbrizul, in 99,9 % din cazuri sparge primul strat de geam (geamul exterior), creând o ciobitură. Substanțele și schimbările meteorologice se extind și se contractă cu ușurință în ciobitura, făcându-l să se spargă și mai mult. Repararea parbrizului previne răspândirea fisurilor pe întregul parbriz.
TIPURI DE CIOBITURI
Este mult mai ieftin sa reparați un parbriz decât să îl înlocuiți. Dacă ciobitura se încadrează ca și dimensiune într-o monedă de 50 de bani, reparația se face cu succes și poate dura chiar și o viață.
Cel mai des intâlnite tipuri de ciobituri sunt (ciobitură tip ochi de bou, ciobitură tip stea, ciobitură tip semilună și ciobitură combinată)
CUM REPARĂM UN PARBRIZ FISURAT
Scopul este de a deschide punctul de impact pentru a permite rășinii să intre în diferitele părți ale ciobiturii. Există două opțiuni pentru a curăța o ciobitură:
- Cu ceva ascuțit
- Cu un burghiu special de dimensiune foarte mică (1 mm), se gaurește primul strat de geam.
Injectarea rașinii în ciobitură respectiv în fisuri poate dura 5-10 minute, acest proces se face pe rând, în cicluri repetitive de vacuum / presiune, până când ciobitură se umple în întregime .
Notă: Pentru ca reparația să fie una de succes rășina trebuie injectată până în capătul fisurilor!
După ce ciobitura este complet umplută cu rașină, se polimerizează sub presiune (ciobitura se expune razelor ultraviolete).
Ce inseamnă mai exact?! În timp ce aparatul se află sub presiune se aprind ledurile UV care intăresc rașina pentru un rezultat estetic cat mai bun și o reparație reușită.
Se polișează cu o soluție specială pentru un aspect cât mai plăcut.